Foto: Dorte Schade, Ylva DEN85

Resultater Ærø Rundt 2023

Foto: Dorte Schade, Ylva DEN85

Turen var desværre endnu en gang hæmmet af manglende vind, hvilket betød, at mange udgik, samt at de fartøjer, som nåede rundt, kom meget sent ind. To fartøjer kunne ikke overhold tidsfristen på 12 timer, men var så tæt på (under 10 min.), at de kommer i betragtning til en trøstpræmie.

Desværre betød det også, at vi blev nødt til at aflyse arrangementet om aftenen. For at råde bod på dette og foretage præmieoverrækkelse har sejladsledelsen valgt at afholde et mindre arrangement for sejladsdeltagerne fredag eftermiddag kl. 1700 - 1900, hvor Marstal Sejlklub vil være vært for lidt grill-pølse og brød samt øl, vin og vand.

Vi håber selvfølgelig at vi ses igen - om ikke andet så til næste års Ærø Rundt 2024.

Download resultatlisten som pdf

Ærø Rundt 2023 morgenbriefing